FAQ

  • Zijn personalisaties mogelijk?

Bij sommige artikelen zijn personalisaties zoals motief, kleur, etc. mogelijk.
Dit staat steeds vermeld in de productomschrijving.
Indien er hierover vragen of opmerkingen zijn, kunnen deze steeds worden doorgegeven via ons contactformulier.

 

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Een bestelling betalen kan met onderstaande betaalsystemen:

      • Maestro
      • Visa
      • MasterCard
      • Shop Pay
      • Apple Pay
      • Google Pay

 

  • Is het mogelijk om een factuur te ontvangen?

Na de betaling van de bestelling, ontvang je automatisch een factuur per e-mail.

De gewenste gegevens omtrent factuuradres kunnen worden ingevuld bij het betalen van de bestelling.

 

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De artikelen van MAGIS3 worden verstuurd via bpost. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van de aankoop. Als koper betaal je verzendkosten. Deze worden automatisch berekend in de webshop. Voor een overzicht van de tarieven, zie bpost.

Betaal je liever geen verzendkosten? Bekijk dan zeker onze verzendopties.

 

  • Wat zijn de verzendopties?

De artikelen van MAGIS3 worden verstuurd via bpost.

Je kan er tevens voor kiezen om jouw aankoop op te halen in FPC Antwerpen of FPC Gent. Hiervoor worden geen extra kosten aangerekend.
Afhalingen kunnen 24u/24u, 7 dagen op 7. Vooraf aanmelden met gegevens (naam, voornaam, artikel) is vereist. Zonder aanmelding is er géén ophaling mogelijk.

Meer informatie omtrent onze verzendingen kan u terugvinden in ons verzendbeleid

 

  • Zijn leveringen buiten België mogelijk?

Leveringen zijn enkel binnen België mogelijk.

 

  • Hoe lang duurt het om een bestelling te ontvangen?

We verzenden bestellingen telkens zo spoedig mogelijk; normaliter is dit binnen de 14 kalenderdagen na de besteldatum.

In geval van personalisaties is er een langere levertermijn. De specifieke duur hiervan zal per e-mail worden meegedeeld na het plaatsen van de bestelling.

 

  • Kunnen de artikelen ook ter plaatse worden afgehaald?

Je kan er tevens voor kiezen om jouw aankoop op te halen in FPC Antwerpen of FPC Gent. Hiervoor worden geen extra kosten aangerekend.

Afhalingen kunnen 24u/24u, 7 dagen op 7. Vooraf aanmelden met gegevens (naam, voornaam, artikel) is vereist. Zonder aanmelding is er géén ophaling mogelijk.

 

  • Is de aankoop van een cadeaubon mogelijk?

De aankoop van een cadeaubon is mogelijk. Minimumbedrag van een cadeaubon bedraagt €15,00.

Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig met de aankoopdatum als startdatum.

Bonnen zijn digitaal en gedrukt (materiaal: hout) verkrijgbaar.

 

  • Hoe lang zijn cadeaubonnen geldig?

Een cadeaubon is 1 jaar geldig vanaf datum van aankoop.

 

  • Wat zijn de retourmogelijkheden?

 Informatie omtrent retourmogelijkheden kan u terugvinden in ons terugbetalingsbeleid.

 

  • Wat moet ik doen als mijn bestelling (deels) niet geleverd werd?

Indien de bestelling niet of slechts gedeeltelijk werd geleverd, dient er contact opgenomen te worden met ons. Dit kan via ons contactformulier of via e-mail. Wij zoeken graag samen met jou naar een passende oplossing.

 

  • Wat moet ik doen in geval van (gedeeltelijke) beschadiging?

In geval van (gedeeltelijke) beschadiging van geleverde artikel(en) dient er contact opgenomen te worden met ons. Dit kan via ons contactformulier of via e-mail. Melding hiervan dient telkens binnen de 14 werkdagen na ontvangst van levering te gebeuren. Wij zoeken graag samen met jou naar een passende oplossing.